בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"גנגנם סטייל" אילץ את יוטיוב לשדרג את מונה הצפיות שלה

להיט הפופ של הזמר הדרום־קוריאני סיי צבר יותר משני מיליארד צפיות וגרם ליוטיוב לשדרג את מערכת המונה שלו

3תגובות

"גנגנם סטייל", להיט הפופ של הזמר הדרום־קוריאני סיי, שבר את כל שיאי יוטיוב, ובמידה מסוימת שבר את האתר: לאחר שנהפך ב–24 בנובמבר 2012 לווידיאו קליפ הנצפה ביותר בכל הזמנים ביוטיוב, וחצה ביוני האחרון את רף שני מיליארד הצפיות, יוטיוב נאלץ להתאים את עצמו אליו.

בעמוד הגוגל+ של החברה, נציגי יוטיוב הודו שלא ציפו מעולם שבסרטון אחד יצפו יותר מ–32 ביט (2,147,483,647) פעמים. בעקבות הצלחת "גנגנם סטייל" באתר נאלצו לשדרג את מערכת המונה ל–64 ביט. וכך המספר המקסימלי החדש של צפיות בסרטון אחד קופץ ל–9,223,372,036,854,775,808.

הקליפ "גנגנם סטייל" צבר יותר משני מיליארד צפיות, תשעה מיליון לייקים ויותר ממיליון דיסלייקים. לזמר סיי 7.5 מיליון מנויים, ויותר מארבעה מיליארד צפו בסרטונים שלו מאז 2010. בנאום בפני סטודנטים באוניברסיטת בוסטון בשנה שעבר הודה סיי שההצלחה הוויראלית של הסרטון שלו קרתה בטעות גמורה: "'גנגנם סטייל' לא היה נורמלי. זה לא הסטנדרט. זו היתה תאונה, ותאונות כאלה לא קורות המון". הוא גם אמר שאין לו שום ציפייה לשחזר את ההצלחה הכבירה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו