שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

נסרין קדרי עדיין לא נשמעת כמו יורשת

הופעת ההשקה לאלבום הבכורה של נסרין קדרי היתה אמורה לחזק את הרושם שהיא תוספת איכותית לאגף הנשי הדליל בפופ המזרחי. בפועל היא דווקא החלישה אותו

בן שלו
בן שלו
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
נסרין קדרי בהופעהצילום: שרון רביבו
בן שלו
בן שלו

"תמיד יש את השאלה הזאת למה אין זמרות, למה אין זמרות, למה אין זמרות בז'אנר המזרחי", אמרה נסרין דקרי באמצע ההופעה. "והתשובה שלי היא: זאת לא הכמות, זאת האיכות", המשיכה קדרי ופצחה במחרוזת של להיטי זמרות מכל הזמנים, מהאם המייסדת אהובה עוזרי, דרך כוכבת שנות ה–90 זהבה בן ועד למלכה של 15 השנים האחרונות שרית חדד. המסר היה ברור: אל השושלת הזאת מצטרפת עכשיו יורשת צעירה, והיא עומדת כאן לפניכם על הבמה של מועדון רדינג 3.

אלבום הבכורה של קדרי, שיצא לפני שלושה חודשים, לא היה מספיק טוב כדי שיסמן אותה כיורשת ודאית, אבל עם כמה שירים מוצלחים (ובמיוחד "חיאתי" הנהדר), קול טוב ואנרגיה צעירה ומשמחת הוא בהחלט אותת שהאופציה הזאת קיימת. הופעת ההשקה שלו היתה אמורה לחזק את הרושם שקדרי היא תוספת איכותית ובעלת משקל לאגף הנשי הדליל בפופ המזרחי, לתת את הדחיפה הקטנה שהאלבום היה זקוק לה. אלא שבפועל ההופעה דווקא החלישה את הרושם שהותיר האלבום. לא כך אמורה להישמע יורשת בלייב.

את האכזבה הראשונה הנחילה השירה של קדרי. היא היתה פחות משכנעת ופחות מוזיקלית מהשירה שלה באלבום. גם גוון הקול חסר את החספוס העמוק שנשמע ברגעיו הטובים של האלבום. את האכזבה השנייה הנחילה הלהקה של קדרי. כמה גדולה (11 נגנים) ככה חיוורת, בעיקר באגף הקצב. בתנאים האלה היה קשה ליהנות מרוב השירים, ואם האלבום הצליח להשיג איזון בין שירים טובים לבין רצועות מילוי, בהופעה נדמה היה שידם של הפילרים על העליונה.

נסרין קדרי בהופעהצילום: שרון רביבו

גם האישיות של קדרי לא יצאה החוצה על הבמה. היא היתה עצורה יחסית, אמרה הרבה יותר מדי פעמים שהיא מתרגשת, ולא הצליחה לשכנע שהיא באמת נהנית ממה שמתרחש על הבמה. לא פלא שהקהל במועדון היה רחוק מלהיות משולהב. מפלס ההתלהבות התחיל לעלות רק כשההופעה החליפה לשון ועברה לדבר ערבית. קדרי שרה יותר טוב בחלק הזה, נראתה נינוחה וחופשייה יותר, והקהל חגג. חבל שזה קרה רק אחרי שעה ורבע, ושהחלק הזה נמשך שלושה שירים בסך הכל. רוטציה יותר שוויונית בין עברית לערבית וזגזוג בין הלשונות החל מהפתיחה היו עושים להופעה הזאת רק טוב.

לפני המעבר לערבית עלו לבמה המנהל של קדרי ושדרן הרדיו אליקו, שהחזיק מסגרת גדולה מכוסה בבד. האם זה מה שאנחנו חושבים שזה? אלבום זהב, כבר? מתברר שלא. כשאליקו הסיר את הבד התברר שזאת בסך הכל מתנה שהכינו לקדרי ברדיו לב המדינה. אז בשביל מה כל הבילד־אפ? זה היה אנטי־קליימקס מאכזב, וכזאת היתה גם ההופעה בכללותה.

נסרין קדרי. רדינג 3 בתל אביב, 24.1

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ