שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

חברת "אינטרלוד" של יוני בלוך יצרה קליפ ל"לד זפלין"

הקליפ האינטראקטיבי, שעלה לאתר הרשמי של הלהקה, מאפשר לראשונה למעריציה לסייר בין החדרים בבניין הניו־יורקי האיקוני שמצולם על עטיפת האלבום "Physical Graffiti"

דפנה ארד
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
דפנה ארד

"אינטרלוד" הישראלית, חברת הסטארט אפ של המוזיקאי יוני בלוך, השיקה קליפ אינטראקטיבי ללהקת הרוק האגדית "לד זפלין" בבימויו של הל קיקרלנד, ובשיתוף פעולה עם חברי הלהקה ג'ימי פייג', רוברט פלאנט וג'ון פול ג'ונס.

הקליפ האינטראקטיבי, שעלה לאתר הרשמי של הלהקה, מאפשר לראשונה למעריציה לסייר בין החדרים בבניין הניו־יורקי האיקוני שמצולם על עטיפת האלבום "Physical Graffiti". בכל חדר מחכים לגולשים קטעי אנימציה מקוריים, מלות השירים, קטעי ארכיון מהופעות של הלהקה, ודמויות שונות שמגיבות למוזיקה. באחד החדרים, למשל, ילד קטן שר מכל הלב לבובות בחדר שלו, בחדר אחר, בחורות משתוללות במטבח שמעוצב בסגנון רטרו, כל זאת לרקע “Brandy & Coke” גרסת מיקס ראשונית שעד כה לא שוחררה לשיר “Trampled Under Foot".

יוני בלוך. בשיתוף עם חברי הלהקהצילום: מוטי קמחי

"Physical Graffiti", אלבומה השישי והכפול של לד זפלין, יצא לראשונה בשנת 1975 ונמכרו ממנו יותר מ–16 מיליון עותקים בארצות הברית לבדה. הוא יוצא בימים אלו בהוצאה מחודשת חגיגית, מורחבת ומשולשת תחת שרביטו של ג'ימי פייג', שכוללת חומרים שלא נכנסו במהדורה המקורית ומסטרינג מחודש ל–15 השירים המקוריים.

"אינטרלוד" פיתחה פלטפורמה המאפשרת להפוך סרטוני רשת, קליפים, פרסומות, ומשחקים, לקטעי וידיאו אינטראקטיביים לא לינאריים שמשרתים נרטיב חדשני. בעבר הוציאה קליפים אינטראקטיביים לבוב דילן, ניקי מינאז' וקולדפליי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ