שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

וניה היימן משתף פעולה עם סי לו גרין בקליפ אינטראקטיבי חדש

אחרי הפרסומות לפפסי ואמריקן אקספרס והקליפים לבוב דילן ואסף אבידן, השיק השבוע וניה היימן קליפ חדש לשירו של הזמר והראפר סי לו גרין, "רובין ויליאמס"

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
סי לו גרין
איתי שטרן
איתי שטרן

לאחר שיצר קליפים לבוב דילן ואסף אבידן ופרסומות לחברות דוגמת פפסי ואמריקן אקספרס העלה השבוע וניה היימן קליפ חדש לשיר "רובין ויליאמס" של הראפר סי לו גרין.

הקליפ הוא מעין חיפוש בגוגל של מלות השיר. אפשר לשנות אותו בלחיצת כפתור, ולדלג בין חיפוש טקסטואלי רגיל, חיפוש אחר דימויים או קטעי וידיאו.

לצפייה בקליפ שיצר היימן

היימן מתמחה ביצירתם של קליפים אינטראקטיביים לחברת אינטרלוד הישראלית־אמריקאית (של יוני בלוך וברק פלדמן). "התהליך היצירתי היה יחסית זריז מהרגע שהקונספט כבר היה מגובש", הוא מספר. "נתן שוטנפלס, שכתב איתי את הקליפ והפיק אותו, הקליד את מלות השיר בשורת החיפוש בגוגל והקלטנו את המסך תוך כדי. השלב הזה נעשה על כל אחד מהטאבים שבקליפ - רשת, תמונות, וידיאו וקניות. את הקלטות המסך העברנו לטל בלטוך ורון בלטוך, שערכו את זה כך שההקלדה תתרחש בקצב שהמלים נאמרות בו. בטאב של הווידיאו התהליך היה מעט שונה - צילמנו את סי לו על רקע מסך ירוק שר את השיר, ואיתי ניב שילב אותו בתוך טאמבניילים קיימים או תמונות מתוך קליפים שלו כך שיראה כמו טאמבנייל, כדי שהתוצאה תזכיר סטופ־מושן של טאמבניילים המתואמים לקצב ההקלדה".

כשהוא נשאל מה עמד מאחורי הקונצפט של הקליפ היימן משיב כי "השיר עוסק באייקונים תרבותיים והרגיש לי שהתגובה הטבעית לאיזכורם היא חיפוש בגוגל, ושאולי אקט החיפוש הזה יוליד תוצאה מעניינת מבחינה ויזואלית. גוגל מרגיש לפעמים כמו הצצה לאיזו תודעת־על של התרבות, וגם כמו דרך לחקור את החתימה הדיגטלית שסלבריטאים מסוימים משאירים אחרי מותם".

בימים אלו עובד היימן על כמה פרויקטים, בהם קליפ חדש לטריו הקנדי "Keys n Krates Feat. Katy B", שבו הוא משתף פעולה עם האתר VICE בניו יורק וטורונטו. הקליפ החדש, שמיועד לצפייה בטלפון הנייד, יהיה מעין רשת חברתית דמוית אינסטגרם. לצורך הקליפ השתמשו היימן וחבריו ליצירה במסכים ירוקים בהם תיעדו את חברי הלהקה בשלל וריאציות שונות. לאחר מכן הוטמעו קטעי הווידאו על פניהם של 4,000 דימויים משתנים שהועלו כתוכן גולשים לעמוד ייעודי, שיוכלו צופי הקליפ לדרג בזמן הצפייה בסרטון.

באחרונה היה שותף היימן בסרט בן 25 דקות שבו היו מעורבים 25 במאים. בסרט, שהוקרן בפסטיבל קאן האחרון, נדרש כל אחד מהבמאים ליצור סרט בן דקה. בין הבמאים בפרויקט נמנים מישל גונדרי, ג'ונתן גלייזר, נועם מורו ועוד. בדקת הבימוי של היימן הוא יצר מעין קליפ של מרדף משטרתי המתקיים בראשו של הגיבור.

וניה היימןצילום: נתן שוטנפלס

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ