אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

TYP של עברי לידר וג'וני גולדשטיין הוחתמו על ידי יוניברסל העולמית

הצמד שהוציא לפני כמה חודשים את אלבום הבכורה שלו בישראל, הוחתם על ידי חברת פולידור, השלוחה הצרפתית של יוניברסל. לידר וגולדשטיין: "זהו חלום שמתגשם ובגדול"

תגובות

הצמד האלקטרוני TYP של עברי לידר וג'וני גולדשטיין הוחתם על חוזה אומן בחברת המוזיקה יוניברסל באמצעות השלוחה הצרפתית שלה, חברת פולידור. לידר וגולדשטיין הוחתמו על חוזה הכולל שלושה אלבומים שיופצו בכל רחבי העולם וכן סיבוב הופעות עולמי.TYP  הוציאו את אלבום הבכורה שלהם 09:00 To 17:00, 17:00 To Whenever   בישראל  לפני מספר חודשים.  שני הקליפים אותם צילמו  לסינגלים DISCO ו-sec 20  עלו לרשת וככל הנראה משכו את תשומת ליבם של חברות תקליטים בינלאומיות.  ההצעה של חברת יוניברסל היתה המקיפה והחשובה שבין ההצעות. חברת יוניברסל מייצגת בין השאר אומנים כמו ליידי גאגא, בלאק אייז פיז, לאנה דל ריי, ואחרים. 

פולידור, השלוחה הצרפתית של יוניברסל תהיה אחראית על TYP . סינגל ראשון, D.I.S.C.O,  יושק במהלך חודש פברואר בתחילה בצרפת ולאחר מכן באירופה ובשווקים הבינלאומיים האחרים. החברה תהיה אחראית על שיווק המוזיקה של TYP וכן על סיבוב ההופעות העולמי של הצמד הצפוי לחיות בשנים הקרובות על קו ישראל פריז. גיי גנואל , סמנכ"ל השיווק של חברת פולידור–יוניברסל,  והאיש שילווה את הצמד בשנים הקרובות מסר: "גילינו את TYP לפני כמה חודשים ולא לקח לנו זמן רב לדעת שאנחנו רוצים להחתים אותם לכל העולם. כמובן שאנו מודעים לקריירה המבריקה של עברי עד כה. כמובן ששמענו גם על המוניטין של ג'וני. אבל מה שהרשים אותנו יותר מכל זו היכולת לבצע את הקפיצות, ליצור ולגלוש בין השפעות טרנדיות למיינסטרים".הקליפ שהדליק את הצרפתים. D.I.S.C.O:

לידר וגולדשטיין מסרו: "אנחנו נרגשים מאד מהחתימה, זהו חלום שמתגשם ובגדול. אנחנו מניחים כי בחודשים הקרובים נחייה על קו פריז ישראל. מעבר לעובדה כי מדובר בהחתמה חשובה ברמה האישית אנחנו מקווים כי פתחנו דלת לאמנים נוספים בחברות בינלאומיות. בסוף שבוע הבא אנחנו יוצאים לחמישה ימי עבודה עם הצוות המקצועי של יוניברסל לגיבוש תוכנית השיווק וההפצה ולקביעת לוחות זמנים כמו גם לפגישות עם מנהלי סיבוב ההופעות".

כתבות שאולי פספסתם

*#