רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקרב על הכריסמס: נירוונה מול האקס פאקטור

כבכל שנה יוצאת חברת יוניברסל בקמפיין על המקום הראשון במצעדי המכירות של חג המולד. ב-2009 הצליחה עם רייג' אגיינסט דה מאשין, השנה תנסה לעשות זאת שוב עם Smells Like Teen Spirit של נירוונה

תגובות

חברת התקליטים יוניברסל תשחרר מחדש את הסינגל של להקת נירוונה, Smells Like Teen Spirit, במיוחד לחג המולד. בעמוד הפייסבוק של חברת התקליטים התנהל קמפיין שמטרתו למנוע משירו של זוכה תוכנית הריאליטי "אקס פאקטור" מלטפס לראש המצעדים בחג המולד. חברי העמוד עשו לייק לשיר שלדעתם כדאי לשחרר על מנת שיגיע למקום הראשון ויעצור את "אקס פקטור", מאה אלף בחרו בהמנון הנעורים הבועט של נירוונה. שירם של נירוונה יצא לראשונה ב-1991 והוביל את האלבום המצליח של הלהקה שנשא את אותו השם.

הסינגל המחודש של להקת הגראנג' יצא לחנויות ולמלחמה כנגד להיט הריאליטי ב-18 לדצמבר. משנת 2005 עד 2008 ובשנת 2010 שירו של הזוכה בתוכנית מטפס לראש מצעדי מכירות הסינגלים הבריטיים בתקופת חג המולד. זו לא הפעם הראשונה שמתנהל קמפיין נגד התופעה. ב-2009 הוביל שיר של רייג' אגיינסט דה משין את המאבק ואף זכה. שנה שעברה נבחר להוביל את הקמפיין להיט הסרפ משנת 1963, "סרפינג בירד" של להקת טרשמן (ששטף מוחות בסדרה "איש משפחה"), אבל הוא מכר רק 70,000 עותקים אל מול 439,000 שנמכרו מהסינגל של אקס פאקטור. השנה מאמינים ביוניברסל שתקדים ההצלחה ב-2009 יוכיח את עצמו שנית עם ההמנון המפוכח של נירוונה, ויצליח להביס את להיט הריאליטי.

*#