מבריטני ספירס עד הסטרוקס: למה כולם עושים לנו טיזינג?

בריטני ספירס, ליידי גאגא והסטרוקס משחקים את המשחק וכולנו נופלים בפח. איך הפך הטיזר לנוכח כמעט בכל מסע יחסי ציבור האופף סינגל או אלבום חדש, ומתי הוא הפך ליותר מעניין מהשיר עצמו?

עמית קלינג, עכבר העיר אונליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
עמית קלינג, עכבר העיר אונליין

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ