"BTS" הדיחו את טיילור סוויפט: הפתיחה הכי טובה לקליפ ביוטיוב

לשיר "IDOL" של הרכב הפופ הקוריאני "BTS" היו 45 מיליון צפיות ביום הראשון לעלייתו ברשת

איתמר זהר
איתמר זהר
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ההרכב "BTS" בטקס פרסי הווידיאו של אם-טי-וי בשבוע שעבר
ההרכב "BTS" בטקס פרסי הווידיאו של אם-טי-וי בשבוע שעברצילום: Chris Pizzello/אי־פי
איתמר זהר
איתמר זהר

הרכב הפופ הקוריאני "BTS" הוציא השבוע שיר חדש, "IDOL". אחרי יממה אחת בלבד הוא כבר שבר שיא: הכי הרבה צפיות ביוטיוב בתוך 24 שעות. 45 מיליון צפיות היו לשיר של הרכב הקיי-פופ יום אחרי שהועלה. השיא הקודם, 43.5 מיליון צפיות, היה שייך לשיר של טיילור סוויפט מ-2017, "Look What You Made Me Do".

"BTS", שחברים בו שבעה צעירים, פופולרי מאוד בשנים האחרונות בארצות הברית. השיר החדש שלו הוא ברובו באנגלית ומסמן את פנייתו של ההרכב לאוזניים מערביות. בשיר מוזכר גיבור-על וההפקה מושפעת בין השאר מהיפ-הופ ורגאטון.

בחודש מאי האחרון עשה ההרכב היסטוריה. אלבום האולפן השלישי שלו, "Love Yourself: Tear", השישי שהוציא מאז הוקם ב–2013, דורג בראש טבלת האלבומים הנמכרים ביותר בארצות הברית עם מכירות בסך 135 אלף עותקים.

זו היתה הפעם הראשונה שבה אלבום קיי־פופ (ז'אנר פופולרי של פופ קוריאני) מגיע לראש טבלת האלבומים הנמכרים בארצות הברית. זו היתה גם הפעם הראשונה, מאז 2006, שאלבום שאינו באנגלית מדורג בראש הטבלה. לפני 12 שנה עשה זאת ההרכב "איל דיוו" עם אלבומו "Ancora".

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ