ככה בונים מותג: איך הופכים את עומר אדם לדבר שהוא הרבה יותר ממוזיקה

הנונשלנטיות? החמקמקות? המוזיקה? לנסות לעמוד על מרכיבי ההצלחה של עומר אדם זה כמו לנסות להבין מה הופך חתול מסוים לוויראלי. אי אפשר באמת להבין. אז ניסינו להתחקות אחרי האופן שבו נבנה המותג הכל־ישראלי הזה, שטיק יחצני אחרי שטיק

עומר שוברט
עומר שוברט

1. שלום, עופר מנחם? רציתי לבדוק איתך אפשרות לראיון עם עומר אדם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ