5 הדי-ג'ייאיות המובילות בישראל מדברות על בוסים גברים, סגנון תקלוט נשי ו"אלנבי 40"

הן עובדות בעולם גברי מיסודו אבל בעל אפיל מתקדם וסובלני. התפקיד שלהן מציב אותן בעמדת כוח לכאורה אבל אלו שסביבן לא תמיד מכירים בכך, בייחוד לא אחרי שעשו סמים. שיחה פתוחה עם חמש תקליטניות שפועלות בזירת האנדרגראונד בישראל – על העולם שנחשף דרך הסדק ששמו "אלנבי 40" ועל מקומן הייחודי בו

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מימין לשמאל: נרקיס טפלר, אנה הלטה, עדי שבת, עידית פרנקל ומיטל שבח יושבות סביב שולחן
מימין לשמאל: נרקיס טפלר, אנה הלטה, עדי שבת, עידית פרנקל ומיטל שבחצילום: צילום : מירי דוידביץ
דור ציפורי

אנה הלטה (35) יוצאת מהמונית, גוררת אחריה תיק על גלגלים מלא עד אפס מקום בתקליטים. היא מתקרבת להתקהלות שבפתח המועדון, אלה נכנסים ואלה עדיין מחכים בחוץ מעבר לגדר, רובם המוחץ גברים. לאחר שהיא מסמנת לסלקטור הוא מכניס אותה דרך הדלת האחורית, והיא עוברת את השומר, לא מתעכבת גם בדוכן רשימות הכניסה. עכשיו כבר בתוך המועדון, היא חוצה קהל רב של אנשים שנמצאים בתנועה מתמדת, מפלסת את דרכה בין בליינים ובלייניות. היא אומרת שלום לכמה מכרים וממהרת לעמדת התקליטן. היא מניחה את התיק בצד ועומדת, מסתכלת על הדי־ג'יי שמנגן לקהל. הוא שם לב, מחייך אליה בחצי מבט וחוזר להסתכל קדימה, לרחבת הריקודים. היא ממתינה בצד בעוד הוא מגביר את קצב המוזיקה. בשלב מסוים, כמה דקות לפני נקודת הרתיחה של הרחבה, מפיק המסיבה מסמן לה שהגיע זמנה לעלות. היא מחברת את האוזניות, בוחרת תקליט מהתיק שהביאה איתה, מניחה עליו את המחט ובלי להסיר את המבט מהידיים לוחצת פליי. מסביבה כולם שותים אבל להלטה אסור לשתות, היא בחודש התשיעי להריונה. "ובכל זאת, בתודעה שלי – הייתי הכי גבוה מכולם", היא מספרת עכשיו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ