ככה בונים מותג: איך הופכים את עומר אדם לדבר שהוא הרבה יותר ממוזיקה

הנונשלנטיות? החמקמקות? המוזיקה? לנסות לעמוד על מרכיבי ההצלחה של עומר אדם זה כמו לנסות להבין מה הופך חתול מסוים לוויראלי. אי אפשר באמת להבין. אז ניסינו להתחקות אחרי האופן שבו נבנה המותג הכל־ישראלי הזה, שטיק יחצני אחרי שטיק

עומר אדם
עומר אדם. הרבה יותר ממוזיקהצילום: פיני סילוק
עומר שוברט
עומר שוברט

1. שלום, עופר מנחם? רציתי לבדוק איתך אפשרות לראיון עם עומר אדם.

״אנחנו לא מתראיינים ולא משתפים פעולה״.

למה לא?

״אנחנו לא צריכים את זה, זה לא תורם בכלום״.

אבל אתה היח"צן שלו. בשביל מה הוא צריך יח"צן?

״כבר לא מתראיינים היום. נטע ברזילי לא מתראיינת, דודו אהרון לא מתראיין. יש אינסטגרם, יש פייסבוק, בשביל מה להתראיין ושמישהו יתן לך איזו כותרת שהוא רוצה?״

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ