בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בחירתה של סופיה גוביידולינה

על אף המקצועיות העילאית והדמיון הפנטסטי, יצירותיה של סופיה גוביידולינה לרביעיית מיתרים מעלות את התהייה - מה, בעצם, היא רוצה לומר?

תגובות

צליל בודד ארוך, סול, נשמע בכינור. אחר כך בעוד כינור, ובוויולה ובצ'לו. כל כלי מתנפל עליו קצרות, מנגן אותו בהדגשה - ומרפה. אחר כך ממלמלים קצת סביבו, מעליו ומתחתיו בריצה מהירה, מקושטת - בעוד אחד הכלים, ברקע, מושך אותו לאורך, עוד ועוד. ברביעיית המיתרים השנייה של סופיה גוביידולינה (1987) כמעט כל מה ששומעים הוא אותו הסול: כל כלי הקשת ביחד ולחוד, בפורטיסימו ופיאניסימו. ובהמשך, כשנזנח הצליל הזה לקראת החטיבה השנייה ביצירה - יצירה קצרה, שכל אורכה הוא קצת יותר משמונה דקות - המוסיקה מקבלת ממד דרמתי,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו