תהומות הצ'לו של נטע אלוני

הוא לא משתמש באפקטים מיוחדים, לא מבקש וירטואוזיות ולא מנסה ללכת נגד הצ’לו כדי לומר משהו חדש. למרות זאת יצירתו של נטע אלוני נועזת בפתיחותה הרגשית

נעם בן זאב
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
נעם בן זאב

בדיסק היפה “החדרים הריקים” של נטע אלוני ובו יצירות מהשלוש השנים האחרונות - כולל מחזור שירים אחד, "אשה צוחקת לבדה", מ-1999 - אפשר לשמוע את מה שכל כך נדיר במוסיקה בכלל ובעיקר במוסיקה עכשווית: קול אישי של מלחין, יוצר שהוא אמן ושיש לו מה לומר במקוריות ובעידון. בכל יצירה כלית שתיבחר באקראי מהאלבום הכפול הזה, שמחזיק יותר משעתיים של מוסיקה, אפשר לשמוע את האיכויות האלה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ