בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רביעיית המיתרים "אמרנט": תלוי מה מנגנים

הביצוע של הרביעייה האמריקאית ליצירה של היידן היה חסר גיוון, אך המשך הקונצרט כלל ביצוע מענג אוזניים לארנסקי ופנטזיה לפסנתר של בטהובן, שאינה יותר מאשר קוריוז

תגובות

ראשיתו של קונצרט זה לא רמזה על אחריתו, מבחינת איכות הביצוע. אבל לפני ההתרשמות מהנגינה, משהו על התוכנית, שהיתה בהחלט לא שגרתית, עם יצירה ידועה אחת – הרביעייה אופוס 76 מס' 5 של היידן - לעומת שלוש אלמוניות: רביעייה של גריג (שני פרקים), פנטזיה לפסנתר של בטהובן וחמישיית מיתרים מאת ארנסקי.ביצוע הרביעייה של היידן היה קורקטי כבד, נטול הפתעות. בעיקר בלט, לפחות לאוזני, חוסר גיוון בסאונד. למשל, לאחר פרק הלארגו כבד הראש שחובר משום מה בסולם נדיר (פה־דיאז מג'ור), ציפיתי לצליל קליל ומשתעשע במינואט, שחוזר...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו