בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ב"ריגולטו" לא מספיק לשיר יפה

"ריגולטו" של ורדי לא מולחנת מתווים אלא מרגשות. זה לא ניכר בהפקה של האופרה הישראלית

תגובות

ב״ריגולטו״ של ורדי, כשליצן החצר הנוקם ריגולטו מציץ לתוך השק ששם אמורה להיות גופתו של הדוכס שנוא נפשו ומגלה שמי ששוכבת שם היא דווקא בתו היחידה, אין כבר עין יבשה באולם. ״מייה פילייה!״ בתי, זועק האב שלבו נשבר - והקהל בוכה יחד אתו: מזעזוע, מכאב, מתסכול, מכעס. או, לפחות, כך זה צריך להיות. הערב באופרה כל מה שהניב הרגע הכביר הזה היה מבט חטוף אל השעון ופיהוק מובלע. זו התמונה האחרונה באופרה, וצריך היה כבר לחשוב על נסיגה מהירה הביתה. למה זה קרה? לריגולטו בהפקה הזאת, קרלוס אלמגואר, קול בריטון יפה ועשיר...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו