ברהמס באולפן התיבה: שלמות בסימן הונגרי

באולפן היפואי למוזיקה עכשווית ניגנו הקלרניטן טיבי צייגר, הצ'לנית מיכל קורמן הפסנתרנית איזבלה שימון והכנרת אנדריאה האלם מוזיקה קלאסית בצליל חד, נקי ויפה עד כאב

נעם בן זאב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים2
נעם בן זאב

כשאומרים ״ברהמס״ מצטיירת מיד בדמיון המאה ה–19 הרומנטית, אבל כמסתכלים על השנה בה הוא הלחין את השלישייה שלו אופ׳ 114 — 1891, שנה שסביבה כבר פעלו מאהלר ודביסי — נזכרים שברהמס קרוב למאה ה–20 הרבה יותר ממה שנדמה. מה לברהמס בתיבה? כך התחיל הקלרניטן טיבי צייגר את דבריו הקצרים לפני שהוא וחברותיו, הפסנתרנית איזבלה שימון מהונגריה והצ׳לנית מיכל קורמן, ניגנו את השלישייה הזאת.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ