בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ברהמס באולפן התיבה: שלמות בסימן הונגרי

באולפן היפואי למוזיקה עכשווית ניגנו הקלרניטן טיבי צייגר, הצ'לנית מיכל קורמן הפסנתרנית איזבלה שימון והכנרת אנדריאה האלם מוזיקה קלאסית בצליל חד, נקי ויפה עד כאב

2תגובות

כשאומרים ״ברהמס״ מצטיירת מיד בדמיון המאה ה–19 הרומנטית, אבל כמסתכלים על השנה בה הוא הלחין את השלישייה שלו אופ׳ 114 — 1891, שנה שסביבה כבר פעלו מאהלר ודביסי — נזכרים שברהמס קרוב למאה ה–20 הרבה יותר ממה שנדמה. מה לברהמס בתיבה? כך התחיל הקלרניטן טיבי צייגר את דבריו הקצרים לפני שהוא וחברותיו, הפסנתרנית איזבלה שימון מהונגריה והצ׳לנית מיכל קורמן, ניגנו את השלישייה הזאת. ובאמת, באולפן התיבה ביפו, בו מנגנים בעיקר מוזיקה עכשווית ואולי רק עכשווית, כנראה מעולם לא נשמעו צלילי ברהמס קודם לכן; ואתמול, אם...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו