בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תחרות ארתור רובינשטיין 2014

זו מוזיקה קאמרית או אריה של דומינגו?

בשלב הגמר בתחרות רובינשטיין בלטו גישות שונות לתפקיד הפסנתרן באנסמבל קאמרי

תגובות

מוזיקה קאמרית עם פסנתר: זה השלב שאליו נכנסה תחרות רובינשטיין ביום שישי בצהריים, שלב שבו נבחנים הפסנתרנים המתחרים... על מה, בעצם? האם על יפי נגינתם, או על הקשב שלהם ויכולתם לשתף פעולה במוזיקה קאמרית, או על הערך המוסף שמהווה נגינתם ליצירה השלמה? ואולי על כולם ביחד? נדמה שהפסנתרנים במקצה הראשון של שלב זה תפשו בדרכים שונות את תפקידם כחלק מאנסמבל קאמרי. אנתוני ברישבסקי, למשל, שפתח, התרכז בעצמו ובתפקידו יותר מאשר בדו-שיח עם חבריו לרביעייה אופ׳ 47 של שומאן שאותה בחר מתוך ההיצע של התחרות. המוזיקה רק...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו