"חגיגות פסנתר": גם וגם וגם

הקונצרט הראשון ב"חגיגות פסנתר", בכיכובם של שלושת הזוכים בתחרות ארתור רובינשטיין, סיפק התפעלות מהיצירות עצמן, מהביצועים ומהווירטואוזיות והיה — בלי הגזמה – אחת הפסגות של העונה כולה

חגי חיטרון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
חגי חיטרון

תודה לעמותת ארתור רובינשטיין, בראשותה של עדית צבי, על הקונצרט שפתח מעין מיני פסטיבל של פסנתרנות בכיכובם של שלושת הזוכים בתחרות האחרונה.

זה היה קונצרט שסיפק שלושה מיני התפעלות: גם מהיצירות עצמן, גם מביצועים מעניינים שלהן וגם מווירטואוזיות. ה"גם" האחרון צמוד בעיקר לפסנתרן הקוריאני סונג ג'ין צ'ו, שניגן את ה"לה ואלס" של ראוול ברמה שאפשר לתמצתה בניסוח המסורבל הבא: כשפסנתרן מנגן ברמה כזאת בשלב הראשון של תחרות רובינשטיין מתעורר מיד מין ביטחון שמקומו בשלב הגמר מובטח. אצל צ'ו, אמש, כל צליל ישב במקום המדויק, מבחינה ריתמית ומבחינת העוצמה.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ