בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"חגיגות פסנתר": גם וגם וגם

הקונצרט הראשון ב"חגיגות פסנתר", בכיכובם של שלושת הזוכים בתחרות ארתור רובינשטיין, סיפק התפעלות מהיצירות עצמן, מהביצועים ומהווירטואוזיות והיה — בלי הגזמה – אחת הפסגות של העונה כולה

תגובות

תודה לעמותת ארתור רובינשטיין, בראשותה של עדית צבי, על הקונצרט שפתח מעין מיני פסטיבל של פסנתרנות בכיכובם של שלושת הזוכים בתחרות האחרונה. זה היה קונצרט שסיפק שלושה מיני התפעלות: גם מהיצירות עצמן, גם מביצועים מעניינים שלהן וגם מווירטואוזיות. ה"גם" האחרון צמוד בעיקר לפסנתרן הקוריאני סונג ג'ין צ'ו, שניגן את ה"לה ואלס" של ראוול ברמה שאפשר לתמצתה בניסוח המסורבל הבא: כשפסנתרן מנגן ברמה כזאת בשלב הראשון של תחרות רובינשטיין מתעורר מיד מין ביטחון שמקומו בשלב הגמר מובטח. אצל צ'ו, אמש, כל צליל ישב במקום...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו