מול מחרוזת להיטים

מ"גלוריה" לסופרן ומיתרים של הנדל, דרך הקונצ'רטו הידוע לאבוב של אלסנדרו מרצ'לו, ועד "סאלווה רג'ינה" של פרגולזי — הקונצרט של אנסמבל בארוקדה היה תוכנית מלאה מכל טוב

חגי חיטרון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
חגי חיטרון

שבע יצירות, תוכנית מלאה מכל טוב - שאולי היתה מתאימה יותר להגשה במתכונת של שתי הפסקות קצרות, במקום הפסקה ארוכה אחת, שהרי כבר לאחר "גלוריה" לסופרן ומיתרים של הנדל, ואחריו פסקליה של מאריני ומוטט "תהילה" קצר של פרסל, נוצר גודש חווייתי.

הגלוריה של הנדל הצעיר, שתוויה נמצאו רק ב-2001, היתה פתיחה מסחררת באמת, עם מפגני טכניקה של קלייר מגנאג'י, זריזות ווקאלית מדהימה וקול חזק חודר. אחר כך נסוגה התוכנית, מבחינת הזמן, אל הבארוק המוקדם; הפסקליה של מאריני, בפשטותה (באוזני, לא יצירה מעניינת במיוחד), תיפקדה כמין הרפיית מתח לאחר הנדל, והמוטט של פרסל העלה בחזרה את הרמה וחשף פנים מפתיעות של המלחין.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ