פופקורן בקונצרט? אפשר.
 אבל לא זה מה שיביא צעירים

בנצי שירה, מי שהוביל את תזמורת קאמרטה לאיזון כספי, חולק על ההצעה שהובאה כאן להוזלת כרטיסים כדי למשוך צעירים. רק שיטת המנויים עובדת, הוא אומר, וצעירים לא באים לקונצרטים מסיבות אחרות לגמרי. כתבה שלישית

נעם בן זאב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נעם בן זאב

״הורדת מחיר היא לא תמיד הפתרון, כי מה שמוצע בזול נתפש כזול״ — כך אומר מנכ״ל תזמורת הקאמרטה ירושלים, בנצי שירה, בתגובה לסדרת המאמרים ב"הארץ" שהציעו דרכים להביא קהל חדש לאולמות הקונצרטים. לשירה קבלות על עשייתו: תזמורת הקאמרטה בניהולו התגברה על גרעון ענק שאיים על קיומה ומחקה 10 מיליון שקל מחובותיה תוך שש שנים — ולא בדרך של הנמכת הרמה ורידוד הרפרטואר אלא להיפך, בהפיכתה לתזמורת הקאמרית המשובחת בישראל, ובהעלתה לרמה בינלאומית.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ