בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פופקורן בקונצרט? אפשר.
 אבל לא זה מה שיביא צעירים

בנצי שירה, מי שהוביל את תזמורת קאמרטה לאיזון כספי, חולק על ההצעה שהובאה כאן להוזלת כרטיסים כדי למשוך צעירים. רק שיטת המנויים עובדת, הוא אומר, וצעירים לא באים לקונצרטים מסיבות אחרות לגמרי. כתבה שלישית

24תגובות
אליצור ראובני

״הורדת מחיר היא לא תמיד הפתרון, כי מה שמוצע בזול נתפש כזול״ — כך אומר מנכ״ל תזמורת הקאמרטה ירושלים, בנצי שירה, בתגובה לסדרת המאמרים ב"הארץ" שהציעו דרכים להביא קהל חדש לאולמות הקונצרטים. לשירה קבלות על עשייתו: תזמורת הקאמרטה בניהולו התגברה על גרעון ענק שאיים על קיומה ומחקה 10 מיליון שקל מחובותיה תוך שש שנים — ולא בדרך של הנמכת הרמה ורידוד הרפרטואר אלא להיפך, בהפיכתה לתזמורת הקאמרית המשובחת בישראל, ובהעלתה לרמה בינלאומית. ובכל מקרה, אומר שירה, סדרת קונצרטים שתימכר ב–25 שקל לכרטיס כפי שהצעת...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו