בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מה קורה כשהצליל יורד לרה?

הפסנתרן אסף זהר מסביר מדוע רביעיית הפסנתר בסול־מינור היתה בעייתית, בזמנו של יוצרה מוצרט, ומדוע קשה לנגן אותה. הוא עצמו, עם קשתנים מעולים, ייענה היום לאתגר. איזו גרסה מוליכה בראש, בביצועים מוקלטים של היצירה?

תגובות

היום, באולם של קמפוס האוניברסיטה העברית בגבעת רם בירושלים (אולם "וייז"), יתמודד הפסנתרן אסף זהר, מורה בכיר באקדמיה בתל אביב, עם אתגר כפול: כמנגן, הוא יתמודד עם פשטות מוצרטית נעלה, יצירת לפסנתר ומיתרים שבה כל פראזה מידי הפסנתרן מתייצבת מעורטלת, עומדת להשוואה עם מימושה בידי מבצעים מפורסמים. כמסביר ישתדל ד"ר זהר לספק – בדברי ההקדמה שיישא - רקע פוקח אוזניים לפגישה עם יצירה שופעת יופי שלכאורה אינו זקוק להסברים. אתגר נוסף: זהר יבצע את הרביעייה עם נגנים מעולים, אבל זה הרכב מזדמן, לא קבוע: הכנר נחום...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו