הנס הלא מושלם של ״לה רונדינה״

האופרה הישראלית הביאה את ההפקה של ״לה רונדינה״ ופקחה את האזניים לקהל שחשב שהוא כבר יודע הכל על פוצ'יני. התזמורת, הזמרים והמנצח הרשימו, אבל משהו בכל זאת היה חסר

נעם בן זאב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נעם בן זאב

אופרה טובה, בהצגת בכורה ישראלית, בביצוע טוב - כשנס כזה קורה מבינים למה צריך כלל את האמנות הזאת; והנס הזה קורה עכשיו באופרה הישראלית בתל אביב, עם ״לה רונדינה״ של פוצ׳יני: אופרה מיוחדת במינה, שהיתה חדשנית גם לזמנה (1917). טוב, הנס לא מושלם: מגדה, גיבורת האופרה בגילומה של אורליה פלוריאן, עוד צריכה כנראה הצגה־שתיים כדי לשיר משוחרר יותר, וכמוה מריוס ברנסיו בתפקיד הראשי; אבל מי מחפש שלמות? האופרה הישראלית הביאה את ההפקה הזאת ופקחה את האזניים לקהל שחשב שהוא כבר יודע הכל על פוצ'יני מ״לה בוהם״ ו״מאדאם בטרפליי״ ו״טוסקה״. ובכן, הוא לא.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ