הסופרן כריסטיאנה קארג מציגה: מוזיקה בת 200, תעוזה של המאה ה-21

זמרת הסופרן כריסטיאנה קארג מגישה אריות קונצרטיות של מוצרט, בטהובן והיידן באלבום מודרני ועכשווי

נעם בן זאב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נעם בן זאב

מהי אופרה? מסך עולה ומגלה במה רחבת ידיים, מרשימה ביופי עוצר נשימה של התפאורה, מוארת על ידי תאורן־אמן, ובהדרגה נוספים כל האמצעים הבימתיים שעושים את האופרה מה שהיא: התלבושות, המקהלה, הבימוי, המשחק: כל מה שתומך בזמרת הסופרן הסולנית שפותחת את לבה מול הקהל ומגלה בשירתה את רגשותיה.

אבל מה קורה כשאין מסך? וכשאין תפאורה, ותלבושות, ותאורה, ודמויות משניות ומקהלה וכוריאוגרפיה - מי ייצור את הדרמה הכבירה שאמורה להתחולל על הבמה במקרה כזה? רק הזמרת? ואיך הדרמה תחזיק מעמד בתנאים כל כך חשופים, שקופים, תלויה רק בקול האדם, קול אשה שנתבע להתחרות ולהתגבר על הצליל הגדול של תזמורת שלמה? זמרת שאינה יכולה למצוא מפלט בבימוי, שדבר על הבמה לא מגן עליה?

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ