בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הצד המוזיקלי של אפלטון

היצירה "סוקרט" נחשבת לאחת הפחות מוכרות של המלחין אריק סאטי. אנשי חבורת "תא אופרה זוטא", שתעלה אותה בבכורה ארצית בסוף החודש ובקיץ ביפן, מספרים מה משך אותם להתמודד עם האתגר בביצועה

3תגובות

"כולם יאמרו לכם כי אינני מוזיקאי. נכון הדבר. עוד מתחילת הקריירה שלי, הצבתי את עצמי, מיד, בין הפונומטרוגרפים (רושמי צלילים, מינוח שיצר סאטי - ג"א). עבודותי הן פונומטרוגרפיה טהורה... מיד רואים כי אין ביצירותי שום רעיון מוזיקלי. אך ורק רעיונות מדעיים", כך כתב המלחין אריק סאטי בשנת 1912. ההומור הציני שאיפיין את אישיותו בלט גם במוזיקה הייחודית שכתב. סאטי מאס ברומנטיקה מלאת הפאתוס, ביצירות הענק של הפוסט־רומנטיקה ובצבעים המוזיקליים המוגזמים של המלחינים ה"אימפרסיוניסטים" דביסי וראוול. לכן הציע גישה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו