בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פול לואיס הוא פסנתרן כוכב. אז למה כשהוא מנגן ברהמס עולים געגועים לגלן גולד?

הזרימה שוטפת, ההתפרצויות נשמעות מלנכוליות ולא מסתערות או כועסות, צליל הפסנתר חם ומלא. ובכל זאת, בדיסק חדש שבו הפסנתרן הידוע פול לואיס מנגן ברהמס חסר משהו ביסוד הייצרי והאפל

4תגובות
פול לואיס. שפוי מדי
Molina Visuals

הרבה שבחים אפשר לחלוק ליוליאן שוונקנר מאולפני טלדקס בברלין, על הצליל החם ומלא הנוכחות של הפסנתר, בבלדות. לשבחים רבים אף יותר ראוי טוביאס להמן, על הסאונד של הקלטת הקונצ'רטו, באולם ברוולד בשטוקהולם. התזמורת מפורטת, האיזון בינה לבין הפסנתר מצוין. אבל התכנסנו בעיקר כדי לדבר על הנגינה. על הפסנתרן פול לואיס, המנגן באלבום חדש יצירות שיוהנס ברהמס חיבר בשנות העשרים לחייו: ארבע בלדות אופוס 10 לפסנתר ואת הקונצ'רטו הראשון לפסנתר, אופוס 15. בקונצ'רטו הוא מלווה על ידי התזמורת הסימפונית של רדיו שוודיה, בניצוח...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו