בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מה לא כותבים בתוכנייה

למה חשוב לנו לדעת שמרדכי סתר, כשהשתלם בפריז בשנות ה30, למד תיאוריה עם ז'ורז' דנדנלו ופסנתר עם לזר לוי?

תגובות
הקונצרט שהתקיים בשבת. משמאל, עינת ארונשטיין, טל סמנון, טיבי צייגר
חגי חיטרון

הנחה: בקונצרטים של מוזיקה מודרנית, בהם במיוחד, רצוי שהמאזינים יקבלו הדרכה, או הסברים מדוברים לפני הנגינה והזמרה או הערות מאירות בתוכנייה. אנחה: לא תמיד קל להסביר מוזיקה, לא בעל פה ולא בכתב. קל הרבה יותר למלא את התוכנייה בביוגרפיות של היוצרים ושל האמנים. הן זמינות, עתירות פרטים. השימוש בהן כרוך באפס מאמץ. הערת אגב: המונח "מוזיקה מודרנית", שנקטתי לעיל, הוא רחב ומעורפל. נניח, כהגדרה שטחית ושנויה במחלוקת, שמבחינת רוב שוחרי המוזיקה קלאסית מדובר ביצירות אטונאליות שהתחברו במאה ה–20 ועד ימינו. חזרה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו