"כרמן" היא פליט סודאני, "דון קרלו" הוא פיירוז

מה חושבים צלמים ישראלים על עלילות של אופרות ידועות ואיך אמנית רב תחומית מציעה לגאול את אמנות האופרה?

חגי חיטרון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
חגי חיטרון

בזימון מקרים (מקרי באמת, ולחלוטין) מתרחשים בימים אלה במקומותינו שני אירועים שכותרתם "אופרה ארט". האחד, ביוזמת האופרה הישראלית, הוא תערוכת תצלומים אמנותיים — שבעה צלמים בהשראת שבע אופרות, רובן מפורסמות. האירוע השני הוא האופרה הקאמרית הקצרה "קאירוס אופרה־ארט" מאת ענת בן דוד, שהועלתה לפני חודשים אחדים בלונדון ותוצג במוצאי שבת בסטודיו זיק בבית נקופה (חזרה גנרלית ביום שישי בערב). בעיני, שני האירועים — שכאמור אין ביניהם קשר — מבטאים את המחשבה שבאמנות האופרה מובנה פוטנציאל התחדשות מפתה ומבטיח.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ