${m.global.stripData.hideElement}

 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אופרה על האניגמה של הבנאליות

חידת הקשר בין הוגה הדעות הנאצי היידגר, לבין תלמידתו המצטיינת חנה ארנדט, עומדת במרכזה של אופרה חדשה ששמה "הבנאליות של האהבה", מאת אלה מילך־שריף, שמוצגת בימים אלה בגרמניה

17תגובות
מתוך "הבנאליות של האהבה". דמויות גדולות מהחיים
Jochen Quast / באדיבות בית האופרה של רגנסבורג

שאלה מתבקשת, מציקה, נכרכת בנסיבות הצגתה של האופרה "הבנאליות של האהבה" מאת אלה מילך־שריף. האופרה הזאת, מאת יוצרות ישראליות (מילך־שריף חיברה אותה על בסיס המחזה בשם זה של סביון ליברכט) מוצגת עכשיו ברגנסבורג שבגרמניה, בגרמנית, ולא בתל אביב, בעברית. בהצגות אופרה רבות העלילה חלשה עד מטופשת, אין לה "הצדקת קיום" אלא בצמוד למוזיקה, סביר שמאזינים בני דעת לא ממשיכים בכלל לחשוב על הסיפור לאחר ההצגה. ב"הבנאליות של האהבה" (לפי קטעים שצפיתי בהם היא גם מבוימת בתחכום פשוט וקולע, בידי איתי טיראן) זה אחרת: אופרה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#