כיצד נהפכה האופרה לטרנד הצעירים של פריז
בניגוד למגמה העולמית, מצליח בית האופרה בפריז למשוך קהל צעיר ורענן. בראיון מסביר המנכ"ל איך שבר את השגרה, ולמה הדרך ללבם של בני ה–20 פלוס עוברת דרך הארנק
טוביאס גריי, ניו יורק טיימס
טוביאס גריי, ניו יורק טיימס
למסיבות העיתונאים שבהן האופרה של פריז חושפת את תוכניותיה לעתיד הקרוב, מוזמנים בדרך כלל אך ורק עיתונאים. אבל בחודש שעבר, כשהודיעה האופרה על העונה השאפתנית והנועזת לשנת 2018–2019 באירוע שנערך בפאלה גארנייה שבפריז, הוזמנו 200 איש נוספים — כולם מתחת לגיל 28.
ההזמנה נבעה לא רק מרצון ליצור מראית עין. זאת היתה דרך דרמטית להדגיש את הצלחתו היוצאת דופן של בית האופרה למשוך אליו קהל צעיר. לפי נתוניו, בעונה האחרונה ביקרו במופעיו 95 אלף אנשים שגילם אינו עולה על 28 — יותר מ–10% מהכרטיסים שנמכרו, ו–30 אלף יותר מאשר שנתיים קודם לכן.
תגובות
על סדר היום
בשיתוף ה. שטרן