הקלטה חדשה לשתיים מהסונטות הבולטות של בטהובן מציגה את מאריי פרהיה במיטבו

פרהיה מופתי בנגינה מרוסנת, מדודה וחסרת מאמץ שמצליחה ליצור ריגוש עז אצל המאזין

אמיר מנדל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אמיר מנדל

אחרי שני אלבומים נראה שלמעבר של מאריי פרהיה מחברת סוני אל דויטשה גרמופון יש משמעות שמעבר לצד הטכני והשיווקי. בשלב מאוחר בקריירה, אחרי יותר מארבעה עשורים עם "קולומביה" – שנרכשה בהמשך על ידי סוני – נראה שהלייבל החדש הוא גם זריקת השראה לפסנתרן שנולד ב-1947 ונעדר תקופה ממושכת מהבמה בגלל פגיעה באחת מאצבעותיו. אחרי שובו הוא הופיע, לימד ושמר על מעמדו כפסנתרן שיש לו קהל מעריצים נלהב, אבל נוכחותו בזירת ההקלטות פחתה.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ