בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דווקא אם היצירה לא מוכרת צריך לנגן אותה

אחרי שהיה יליד ניו יורק הראשון שכיהן כמנהל המוזיקלי בפילהרמונית של העיר, אלן גילברט עובר כעת לאתגר הבא בהמבורג. בביקור בישראל הוא מסביר איך הופכים את המוזיקה לחוויה

תגובות
אלן גילברט. החתירה ליופי חזרה אל המוזיקה
Peter Hundert

"בשיחת הכנה לקראת הקונצרט עם הפילהרמונית הישראלית עלתה השאלה למה לבחור דווקא בסימפוניה השלישית של נילסן", אומר המנצח אלן גילברט. "נאמר שהיצירה לא כל כך מוכרת, ולא מרבים לנגן אותה. אני חשבתי שאלה סיבות מצוינות מדוע לבצע דווקא אותה. הסימפוניות של נילסן, שהוא מלחין דני, הן בעצם חלק מהרפרטואר הגרמאני הרומנטי המאוחר. הן יפות מאוד ואין סיבה להתעלם מהן". גילברט, יליד 1967, מופיע בימים אלה עם הפילהרמונית הישראלית. המפגש הראשון שלו עם התזמורת בחזרות הרשים אותו: "אנסמבל מוזיקלי מאוד. לנגנים יש רצון,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו