בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

להחזיר לפסנתר את כבודו

אמן החליליות מיכאל מלצר טועה בהבנת תפקידו של הפסנתר בתולדות הביצוע המוזיקלי, טוען הפסנתרן הישראלי הבינלאומי שי ווזנר, בתגובה על דברי מלצר כאן בשבוע שעבר

19תגובות
שי ווזנר. למה הפסנתר שולט
Marco Borggreve / מרקו בורגרווה

בשבוע שעבר פורסם כאן ראיון עם מיכאל מלצר, אמן חליליות ולשעבר סגן נשיא האקדמיה למוזיקה בירושלים. הראיון התקיים בעקבות הרצאתו בכינוס מוזיקאים שעסק במוזיקה מוקדמת, לפני חודשים אחדים. עם מקצת דבריו של מלצר אני מסכים בהחלט. גם אילולא היה כך, אין ספק שעמדתו ראויה לפרסום ולדיון. מדובר באבחנתו — המעניינת, הנכונה, החשובה — בקשר לתחושה המיוחדת של נגינה בכלי מלודי בתוך מרקם רב־קולי (כשלצדך כלים אחרים שמנגנים קולות אחרים). זו תחושה שמובנית בעצם בתודעתו של כל מי שהשתתף אי פעם בזמרת יצירה רב־קולית...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו