ואז הסופרן טלי קצף פצתה את פיה

בסיום סדנת האופרה הבינלאומית ע"ש ז'מבוקי, בה כיכבו האופרה הישראלית החדשה "ילד טוב" ו"אידומנאו" של מוצרט, קיבלנו תזכורת על מהותה של אמנות זו

חגי חיטרון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
חגי חיטרון

כשהסופרן טלי קצף פצתה את פיה, בפתיחת האופרה "אידומנאו" של מוצרט, זה היה משב רוח ווקאלי מרהיב. צלילים שכמו הזכירו לקהל שבאמנות האופרה, הצטיינות קולית היא מרכיב הכרחי, שהאוזניים אמורות להתפעל. כל כך פשוט. עובדה בנאלית.

ובכל זאת, באירוע הסיום של סדנת האופרה השנתית על שם ז'מבוקי, בהנהלת הזמרת והמורה רונה ישראל־קולת (יוסף ז'מבוקי הוא המממן הראשון של המיזם), העובדה הבנאלית האלמנטרית הנ"ל בלטה במיוחד. אירוע הסיום נבנה משתי אופרות, שהוצגו בזו אחר זו. ראשונה, אופרה ישראלית חדשה ושמה "ילד טוב"; שנייה, לאחר הפסקה של כשעה ורבע, הפקה "סדנתית" ל "אידומנאו".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ