למה האופרות העבריות עצובות כל כך?

איך המחזה "אשכבה" של חנוך לוין תורם מין קלילות להתעסקות ביצירות קודרות. בגיליון החדש של כתב העת "פעימות" יש מאמרים על האופרה בישראל מאז ראשית דרכה ועד ימינו

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מתוך "המשתה" בהלחנת רון וידברג. אופרה פילוסופית
מתוך "המשתה" בהלחנת רון וידברג. אופרה פילוסופיתצילום: לירן לוי
חגי חיטרון
חגי חיטרון

חדש על המדפים וברשת: חוברת מס' 4 של כתב העת "פעימות" בעריכת המוזיקולוגית וחוקרת הספרות שושנה זאבי. החוברת מביאה קובץ עשיר של מאמרים על אופרות עבריות, מ"דן השומר" של מארק לברי עד "המשתה" של רון וידברג. הברקה: לצד שש אופרות עבריות הוצבו שתי לא־אופרות עבריות — המחזמר "קזבלן" וההצגה "אשכבה". עוד הברקה: הגיליון נפתח במשהו לגמרי אחר — מבט על גלגולי בית האופרה הישראלי מימי המייסד מרדכי גולינקין עד ימינו. על השבחים המגיעים לחוברת מעיבה בעיה, קלקול שכבר התחילו לתקן אותו. על כך בהמשך.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ