בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כריסטוף אשנבך הפיק את המיטב מהתזמורת

הכנר ריי צ’אן והסופרן אנה־אליזבת מולר הופיעו עם הפילהרמונית הישראלית, אבל הכוכב הגדול של הערב היה המנצח כריסטוף אשנבך

2תגובות
כריסטוף אשנבך מנצח על הפילרהמונית. משמאל: ריי צ'אן
תומר אפלבאום

בקונצרט של התזמורת הפילהרמונית הישראלית אתמול ניצח כריסטוף אשנבאך. בחלקו הראשון נוגן הקונצ’רטו לכינור של ברהמס בידי הכנר, יליד טייוואן, ריי צ’אן. הקונצ’רטו של ברהמס דורש מן המבצע יכולת וירטואוזית, המון רגש (הרומנטיקה בשיאה) וכוח, כן גם כוח. צ’אן מפיק מהכינור צליל רזה, דק ומדויק. תכונות אלו הן לאו דווקא רעות, אבל כשמדובר בברהמס ציפיתי למשהו עסיסי יותר, צליל גדול מהחיים. רציתי להתרגש מנגינה כמעט מוגזמת שתיקח אותי לשחקים, אך לא. נגינתו של צ’אן היתה נכונה ומלאת כוונות טובות, ובכמה מקומות זה גם עבד...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו