בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בין מוזיקה נועזת למוזיקת מעליות

היצירות שנוגנו ביום הראשון של פסטיבל פליציה בלומנטל, שהחל אתמול במוזיאון תל אביב, לא היו אחידות ברמתן

תגובות

היום הראשון של פסטיבל פליציה בלומנטל נשא את הכותרת "ביקור מולדת". מנהלי הפסטיבל ביקשו לחבר בין מוזיקאים ישראלים שאינם חיים בארץ למוזיקאים מקומיים. גם במוזיקה עצמה יש משני העולמות הללו. את היצירה הראשונה, שפתחה את הקונצרט, כתב המלחין והפסנתרן גילעד מישורי המתגורר בגרמניה. "תהילי מים לשמינייה קולית" מבוססת על פסוקים מספר תהילים שקשורים למים ומחולקת לשלושה פרקים או שירים. ארבעת הזמרים וארבע הזמרות, מאנסמבל זמרי מורן בהדרכת גיא פלץ ובניצוחו של אריאל צוקרמן, הפגינו יכולת מרשימה בחומר לא קל...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו