בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קולו של אהרן אפלפלד מבעד לצלילי הצ'לו

קשה היה ליהנות בקונצרט "אודיסיאה" בפסטיבל ישראל, שבו שולבו קטעי נגינה של סוניה וידר־אתרטון עם קטעי קריאה של אהרן אפלפלד. אבל אולי לא אמורים ליהנות מיצירה שעוסקת בשואה

תגובות
סוניה וידר־אתרטון עם אהרן אפלפלד.
מירי שמיר

נכנסתי לקונצרט "אודיסיאה" בפסטיבל ישראל, בתיאטרון ירושלים, חמוש בספקנות ובהתבדחויות צפויות שמעורר המיצג "באה מנוחה ליגע" באכסדרת התיאטרון. במיצג (שכיכב כבר בתל אביב לפני שנים) שוכבת האמנית עדינה בר־און על מיטה אנכית שמעוטרת הדפסים קטנים רבים של דגל ישראל ומדי פעם מזמרת בקול שבור שורות מתוך השיר של אלתרמן־סמבורסקי. מבט ביקורתי שדוף על החזון הציוני בהתממשותו? טוב, שיהיה. בהמשך למדתי לדעת, אגב ביקור בשירותים הנאים של התיאטרון, כי משרד התיירות שלנו עושה דברים מועילים: שלט קטן בכניסה מעיד כי שירותים...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו