בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך יצירה של אנטון ארנסקי התמודדה עם מוצרט וברהמס

הרכבים שונים של קשתנים הגישו קונצרט שחרית מפנק של פרויקט "מוזתיקה־ישראל"

2תגובות
משמאל, דנקייביץ', טל, ויניארסקי, פלסר
מירי שמיר

יימצאו ודאי חובבי מוזיקה רוסית שיגחכו ויגידו ש"גילוי ארנסקי", בימינו, הוא כמו גילוי אמריקה. שיהיה. בשבילי, ההאזנה לרביעייה אופוס 35 של אנטון ארנסקי היתה פגישה ראשונה עם יצירה מפנקת שמדברת אל הלב. ביצועה היה החלק המעניין בקונצרט השחרית הקאמרי שהגישו מחנכים ומשתלמים בפרויקט מוזתיקה־ישראל, ביום שישי. ניגנו: הכנרת קתז'ינה דנקייביץ' (אורחת מפולין), הכנרת הישראלית מאיה טל (בת למשפחת נגנים ישראלית, משתלמת בלייפציג), הצ'לנית כריסטינה ויניארסקי (שוודיה), שלושתם בני 20 וקצת, והצ'לן צבי פלסר, חבר צוות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו