בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עד שיצאה הזמרת אל הבמה

הפילהרמונית הישראלית מייחדת תוכנית שלמה ליצירות פרוקופייב ובשיאה הקנטטה על עלילותיו של גיבור היסטורי

תגובות
קארן דורגריאן מנצח על התזמורת הפילהרמונית
מירי שמיר

באתי אל האירוע הפרוקופייבי שמגישה הפילהרמונית הישראלית בימים אלה — תחת שרביטו של מנצח ארמני, עם שתי מקהלות ישראליות ועם זמרת רוסייה — עמוס התניה: אני מכיר את הסרט "אלכסנדר נייבסקי" של סרגיי אייזנשטיין, סרט שהפסקול שלו, מעשה פרוקופייב, הוא אביה של הקנטטה. איך הקנטטה נשמעת כשבאים אליה מזווית כזאת? מובן שהצליל של תזמורת חיה, הפילהרמונית שלנו בהיכל התרבות, עולה באיכותו מכל בחינה על איכות הפסקול של הסרט. אבל איכו הצליל אינה גורם מכריע, במקרה זה. הקנטטה התקבלה אצלי כשטף זיכרונות מהסרט, תמציתיות...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו