חגי חיטרון
חגי חיטרון

סביר לסבור, בהכללה, כי השישייה "ליל זוך" של ארנולד שנברג, מ–1899, היא כבר חלק לא־פרובלמטי ברפרטואר הקונצרטים הקלאסיים — גם כשמדובר במאזינים החוששים ממוזיקה המכונה "מודרנית". לא כך "הסימפוניה הקאמרית" מס' 1 של שנברג, שנולדה ב–1906. היא משהו שונה, מאתגרת הרבה יותר את האוזן השמרנית. היצירה הצטלצלה הפעם בידיהם האמונות של חברי אנסמבל "מיתר", בניצוח יובל צורן. נסיבות: הפסטיבל השנתי ע"ש פליציה בלומנטל. ככל שזיכרוני מגיע, פסטיבל זה, לפחות בתחילתו, לא עסק הרבה במוזיקה מודרנית.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ