חגי חיטרון
חגי חיטרון

מדובר באחד מקונצרטי החניכה של האולם החדש, התת קרקעי, ביתחם היכל התרבות בתל אביב. לאחר הקונצרט הראשון, לפני שבועיים, כתב כאן אמיר מנדל כי "האקוסטיקה צלולה וחשופה" וכי לפעמים "הרגיש קצת מותקף". ההקשר: נגינת אנסמבל שמנה 15 מנגני הפילהרמונית.

עכשיו, בקונצרט של נגני "מוזיקה" באולם, ההרכבים היו קטנים יותר — החל בכנר בודד וגמור בשמונה קשתנים יחדיו. ההתרשמות שלי: זהה לזו של מנדל. ביתר פירוט: מצד היתרון, האקוסטיקה של "צוקר" אינה אנמית אלא חיה ובועטת. הבעיה: היא בועטת בכוח. הצלילים בוקעים חזקים מאוד, לפעמים אכן "תוקפים" את האוזן. מורי פרויקט "מוזתיקה" ותלמידיהם, בפגישה ראשונה עם האולם החדש, לא נשמעו מסתגלים כהלכה לנסיבות, הצלילים שהפיקו רוב הזמן לא היו עדינים די הצורך.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ