"פולחן האביב" בביצוע הפילהרמונית: קונצרט מוצלח ובסופו אכזבה

פבלו הראס־קסאדו ניצח על פילהרמונית כשניגנה את "פולחן האביב". הביצוע בכללותו היה מוצלח ומרגש, עד רגע הסיום המצער

אמיר מנדל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אמיר מנדל

אני יודע: זה קטנוני לדבר על פספוסים קטנים ותקלות קלות בטכניקה כשמדובר בקונצרט חי. זה קורה, ולא בהכרח משפיע על החוויה המוזיקלית. אבל האקורד האחרון ב"פולחן האביב" של סטרווינסקי הוא רגע של אנרגיה יוקדת: השלמת הפולחן, הקרבת הקורבן; מכת קראטה מוזיקלית חדה ומדויקת שאמורה לזקק את האנרגיה האדירה של היצירה. באקורד הזה, הכניסה של נגני התזמורת הפילהרמונית היתה לא אחידה ולא מדויקת, ופיזרה ענן של אכזבה על הביצוע, שברובו היה יפה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ