הנדל נגד באך, תחרות מדומיינת

יותר מ–4,000 איש ואשה כאילו הוזמנו לשפוט בהתמודדות בין שתי יצירות מקהלתיות. איך קרה שבאך נוצח?

חגי חיטרון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
חגי חיטרון

הרתיעה האנינה מוכרת לי: סלידה מדיבורים על יצירות אמנות במבט מדרג, משל אפשר להצמיד להן ניקודים שמכמתים את ערכן, כמו ניקודים בתחרות התעמלות. סלידה מוצדקת בהחלט ובכל זאת: האירוע שמדובר בו הפעם כמו קרא להשוואה, לדירוג, להצבעה על יצירה מנצחת.

האירוע הוא פרק בעונה ה–27 של "קלאסיקה בממד אישי" בעריכת אסתרית בלצן ובהנחייתה, הפעם בהשתתפות המקהלה ע"ש ברתיני בניצוחו של רונן בורשבסקי. האירוע התרחש כבר שמונה פעמים — שבע בתל אביב ואחת בירושלים — ויבקר השבוע פעמיים בחיפה. היצירות: "דיקסיט דומינוס" הפופולרית של הנדל והמוטט "בוא ישו" של באך.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ