גם בימוי טוב יותר לא היה יכול להציל את "דון ג'ובני"
הזמרים לא היו מספיק טובים מבחינה ווקאלית בסיסית ולא בדרך זמרתם בהפקת האופרה "דון ג'ובני" המועלית באירוע של התזמורת הקאמרית הישראלית
יש מחשיבים את "דון ג'ובני" כאופרה הגדולה ביותר של מוצרט, ולכן הגדולה והחשובה ביותר שחוברה מעולם. כבר הפתיחה התזמורתית שלה מנחיתה על השומעים את אחד הפרקים הכי נשגבים בעולם המוזיקה המערבית, ההמשך ממשיך לזעזע וגם העלילה מעניינת למדי.
בדברי ההסבר בתוכנייה מציין עופר טוריאל עובדה מרכזית: בחלוקה לפי סוגה, "דון ג'ובני" מאופיינת כ"דרמה ג'וקוזו", לאמור — דרמה משעשעת". זה מתבטא בין השאר בכך שבמרוצת העלילה, ככל שמצבה של דמות מן הדמויות קשה יותר, או אף טראגי, ההתרחשות לובשת נימה קומית דווקא. דוגמה בולטת, סמוך להתחלה: לאחר שדון ג'ובני הורג בדו־קרב אדם זקן, שמלכתחילה לא היה יריב שקול לו, משרתו של ג'ובני, שלא צפה בקרב, שואל את אדונו: "מי נהרג, אתה או הזקן?"