בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

גם בימוי טוב יותר לא היה יכול להציל את "דון ג'ובני"

הזמרים לא היו מספיק טובים מבחינה ווקאלית בסיסית ולא בדרך זמרתם בהפקת האופרה "דון ג'ובני" המועלית באירוע של התזמורת הקאמרית הישראלית

6תגובות
"דון ג'ובני" בקונצרט של התזמורת הקאמרית הישראלית
מירי שמיר

יש מחשיבים את "דון ג'ובני" כאופרה הגדולה ביותר של מוצרט, ולכן הגדולה והחשובה ביותר שחוברה מעולם. כבר הפתיחה התזמורתית שלה מנחיתה על השומעים את אחד הפרקים הכי נשגבים בעולם המוזיקה המערבית, ההמשך ממשיך לזעזע וגם העלילה מעניינת למדי. בדברי ההסבר בתוכנייה מציין עופר טוריאל עובדה מרכזית: בחלוקה לפי סוגה, "דון ג'ובני" מאופיינת כ"דרמה ג'וקוזו", לאמור — דרמה משעשעת". זה מתבטא בין השאר בכך שבמרוצת העלילה, ככל שמצבה של דמות מן הדמויות קשה יותר, או אף טראגי, ההתרחשות לובשת נימה קומית דווקא. דוגמה בולטת,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו