רוסיני בפילהרמונית: הקהל התלהב בצדק
"סטאבאט מאטר" של רוסיני עם ארבעה זמרים איטלקים, מנצח איטלקי, עשרות זמרים צ'כים ונגני הפילהרמונית הישראלית: המאזינים נסחפו, בזכות הביצוע ובעזרת הקדמה משלהבת של מיכאל וולפה
בדירוג הצטיינויות, המקהלה הפילהרמונית של פראג היא שהובילה. חברי המקהלה וחברותיה חברו לארבעה זמרים סולנים מעולים ולנגני הפילהרמונית הישראלית, בניצוחו של ג'נאנדריאה נוזדה.
אפיון הולם למקהלה הגדולה מפראג (יותר מ-50 זמרות וזמרים) הוא "טעם של מקהלה קטנה". לאמור: איכות של אנסמבל קולי, לא של מקהלה המונית שריבוי משתתפיה נועד לרצות את העיניים (של הקהל). זכור בעיקר הקטע שבו זימרו הגברים של המקהלה לבדם, א־קאפלה, כמופת של עדינות ושל דיוק "כאיש אחד". אחר כך, בפוגה המסיימת, הנחיתה המקהלה את מכת ההשראה הרוסיניאנית הכי בולטת ביצירה (לטעמי) ותחת ידו של נוזדה עשתה גם את זאת במינון מאופק, בלי שמץ צעקנות.