בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שלושה עולמות מוזיקליים שונים בקונצרט אחד של הפילהרמונית

הקונצרט של הפילהרמונית, שבו נוגנו יצירות מאת ברהמס, מוצרט וברנדשווילי, חשף שוב את האישיות המוזיקלית הייחודית של להב שני, המנהל המוזיקלי הבא של התזמורת

2תגובות

למאזינים בהיכל התרבות המלא בתל אביב ציפה קונצרט מרתק ובו שלוש יצירות, ושלושה עולמות מוזיקליים שונים. הם נחשפו פעם נוספת לאישיות המוזיקלית הייחודית, עתירת ההשראה, של להב שני, המנהל המוזיקלי הבא של התזמורת.  תחילת הקונצרט ביצירה מסוכנת: הסימפוניה הארבעים של מוצרט. היא מוכרת ומושמעת מאוד, כך שהמאזינים עלולים בקלות לשקוע להאזנה של שגרה, והנגנים, לנגינה אוטומטית. בפועל, ניצח שני על ביצוע רענן ומהנה, שהיו בו הברקות מקוריות ורגעים רבים של קסם.  היצירה פופולרית בעיקר בזכות המלודיות הקליטות, אבל עיקר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו