בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"רקוויאם" של תזמורת הקאמרטה: מתכון טוב, מימוש מאכזב

רקוויאם פופולרי של פורה לצד יצירה של מלחין נשכח ובכורה לפרקי תפילה שהלחינה אלה מילך־שריף. אז למה התמהיל המעניין לא היה מהנה?

תגובות
הקאמרטה הישראלית ירושלים, שלשום. רכות מתקתקה מוגזמת
רפי אשל

על הנייר, היתה בקונצרט "רקוויאם" של תזמורת הקאמרטה תוכנית מעניינת: הרקוויאם הפופולרי של פורה לצד הרקוויאם לאנסמבל כלי מאת מלחין נשכח — דויד פופר — ובכורה ליצירה חדשה, וישראלית, "שחרית" מאת אלה מילך־שריף. זו מתכונת טובה ונכונה עקרונית, אך במציאות היא הפכה לקונצרט לא מהנה, לטעמי. הרקוויאם של דויד פופר (1843–1913) לשלושה צ'לי ואנסמבל כלי קשת, היה פתיחה לא מלהיבה. פופר היה צ'לן מצליח ומלחין פורה של יצירות לצ'לו. הרקוויאם שחיבר ב–1891 לשלושה צ'לי סולנים ותזמורת, נוגן על יד הקאמרטה בעיבוד לשלושה צ'לי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו