בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"סינדרלה" ו"שיקוי האהבה" - שתי הפקות חביבות

לאחר חצי יובל, סדנת האופרה התל אביבית הוותיקה חזרה אל "סינדרלה" של מאסנה. התוצאה: נחמד בלבד. ציון דומה מגיע ל"שיקוי האהבה", הלהיט של דוניצטי. כללית, הסדנה במסלול התאוששות

9תגובות
מתוך "סינדרלה". מודעות הומוריסטית למגבלות
מקסים ריידר

"סינדרלה" של ז'יל מאסנה, שבכורתה היתה בפריז ב–1899, היא אופרה נחמדה, ראויה בהחלט להיכרות. מחברה התכוון לגרום הנאה באמצעות האגדה הידועה, לא להפגין חידושים. לאחר לידתה הצלחתה היתה מיידית, עשרות הצגות בעונה הראשונה. עם זאת, לאורך רוב המאה ה–20 נעדרה "סינדרלה" מן הבמות, אולי בגלל הצל הכבד של "לכלוכית" מאת רוסיני (במובהק, אל ה"מט" הניו יורקי הגיעה "סינדרלה" של מאסנה רק השנה). את הפקת "סינדרלה" בסדנה בתל אביב עיצב במאי־אורח מגרמניה, מילו פבלו מום (Momm), שבחר להציב את הסיפור בתל אביב, באולם ההתרחשות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו