בכורה מוצלחת ל"על כנפי נשרים", אבל נגינה בעייתית של התזמורת
התזמורת הקאמרית הישראלית ביצעה בבכורה את "על כנפי נשרים" מאת גיא מינטוס — יצירה סוערת ויפה. חבל כי לאורך כל הערב הנגנים לא הצליחו לאזן את המצלול הרם והחריף
התזמורת הקאמרית הישראלית הצליחה שלשום להפוך את היוצרות. באופן מסורתי, אם יש יצירה ישראלית חדשה בקונצרט, היא מופיעה בתחילתו. הקהל מתמודד, ועובר הלאה, לרפרטואר המוכר והאהוב. הפעם, היצירה הישראלית החדשה מוקמה בסופו של הקונצרט והיתה, באופן מובהק, חלקו המרתק והמהנה ביותר.
מדובר בביצוע בכורה ליצירה "על כנפי נשרים", מאת גיא מינטוס, שנענית לתבנית הכללית של קונצ'רטו לפסנתר, אבל מכילה גם אלמנטים של ג'ז ואלתור בפסנתר, ומעוטרת במוטיבים וגוונים של מוזיקה מזרחית וים תיכונית. כל זה השתלב ליצירה הדוקה, סוערת ויפה. זאת, בזכות כתיבה לתזמורת שהציגה צבעוניות עזה ומקצבים סוחפים, ומולה, כתיבה רגישה ומעודנת לפסנתר.