בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קונצרט

כריך משובח שבלעתי ברעננה

בטהובן עטף ברוך את גיאורג פיליפ טלמן ואת מקס בְּרוּך, בקונצרט של הסימפונט, בזכות המנצח, התזמורת והסולן

4תגובות
המנצח ולבר (מימין) והוויולן קרני מול תשואות הקהל
יואל קולינר, "קריאייטיב סירקל"

זה מה זה אישי: לאחר הקונצרט של תזמורת סימפונט רעננה ובו הפתיחה "קוריולאן" והסימפוניה השביעית, של בטהובן, וביניהם מטעמי ויולה סולו — האחד לוויולה ואנסמבל קשתנים (הקונצ'רטו של טלמן), האחר לוויולה ותזמורת (רומנסה מאת מקס ברוך) — נזכרתי בדברים ששמעתי פעם מפי מנחם ברינקר. בהציגו תנאי (בסיסי וכמו מובן מאליו) לשיפוט אסתטי, לפי קאנט, אמר פרופ' ברינקר בערך כך: אם אתה נהנה משיר מפני שסבתא שלך היתה שרה לך אותו, יחסך לשיר זה אינו שיפוט אסתטי של ממש. מעורבת בו הטיה אישית. האירוע שמדובר בו נפתח בצלילים שגרמו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו